VIZIJA
Vaikas – asmenybė, mūsų visų siekinių tikslas. Kiekvienas vaikas priimamas toks, koks jis yra, gerbiamas vaiko individualumas.
Įstaiga – užtikrinanti palankias sąlygas vaikui sveikai ir normaliai vystytis laisvės ir orumo dvasia.
Pedagogas – kūrybinga asmenybė, taikanti naujus darbo su ugdytiniais ir jų tėvais metodus, teikianti visuomenei kvalifikuotą pedagoginę pagalbą.
MISIJA
Lopšelis-darželis „Gintarėlis“ – demokratiška, kūrybiškai dirbanti, atvira naujai patirčiai ugdymo įstaiga, kurioje:
Tenkinami vaikų ugdymosi poreikiai, puoselėjamos darnų vystymąsi lemiančios vaiko prigimtinės galios, kuriama palanki edukacinė aplinka, sėkmingai taikomos naujos ugdymo technologijos.
Ugdomi vaiko gebėjimai būti kūrybingam, išradingam, iniciatyviam, savarankiškam, matančiam sunkumus ir mokančiam rasti sprendimus, bendradarbiaujančiam su kitais, besirūpinančiam savo ir kitų sveikata.
Pedagogas lankstus, nuolat besimokantis, reflektuojantis savo veiklą ir pasirengęs kaitai.
Puoselėjamos tautos vertybes.
Šeima pasitiki instituciniu ugdymu, domisi vaiko ugdymu (si) ir pažanga, remia ir palaiko vaikų ir pedagogų sumanymus, aktyviai dalyvauja darželio gyvenime.
Racionaliai, taupiai ir tikslingai naudojami švietimui skirti ištekliai.
TIKSLAS
Bendraujant su šeima, atsižvelgiant į pažangiausias mokslo ir visuomenės raidos tendencijas, kurti sąlygas, padedančias vaikui tenkinti prigimtinius, kultūros, taip pat ir etninius, socialinius bei pažintinius poreikius.
UŽDAVINIAI
Sudaryti sąlygas vaikui per žaidimą, kaip pagrindinį ugdymo metodą, pažinti jį supantį pasaulį, išreikšti save, pajusti kūrybinės saviraiškos džiaugsmą.
Saugoti ir stiprinti vaiko psichinę ir fizinę sveikatą, tenkinti aktyvumo ir judėjimo poreikį.
Formuoti ir plėtoti vaiko kalbėjimo įgūdžius, kaip savęs išreiškimo, bendravimo, pažinimo priemonę.
Tenkinti vaiko poreikį pažinti aplinką bendraujant, tiriant, eksperimentuojant, kuriant.
Skatinti vaikų kūrybinės veiklos savitumą, išreiškiant save meninėmis priemonėmis ir kitokiais būdais.
Plėtoti kūrybinių grupių veiklą, rengiant ir įgyvendinant ilgalaikius ir trumpalaikius projektus.
Įvairiais būdais ir metodais ugdyti specialiųjų poreikių vaikų gebėjimus, teikti jiems kvalifikuotą specialistų pagalbą.
Pedagogai dirba pagal lopšelio-darželio ikimokyklinio ugdymo programą „Vaikystė“ ir priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą.
Lopšelis-darželis savo veiklą planuoja rengdamas 3 metų strateginį veiklos planą. Rengiamos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo bei atestacijos programos. Planuojama metinė, mėnesinė veikla. Savo darbo planus turi auklėtojai, priešmokyklinio ugdymo pedagogas, logopedas, meninio ugdymo mokytojas, lopšelio-darželio taryba, metodinė taryba, vaiko gerovės komisija.
Programas, projektus, planus rengia direktoriaus įsakymu paskirtos laikinos ir nuolat veikiančios darbo grupės. Veikia vertinimo ir įsivertinimo (audito) sistema.